2004-07-09

Slut på lugn och ro...

Imorgon (oj idag!) åker jag till svärmor i Borlänge jag med. Och sedan på kortare semesterutflykter lite hit och dit. Första anhalt efter svärmor är min lillasyster (6 år) så jag sydde ihop hennes hjärttröja.

Den röda har jag gjort förut till Moa (stl 4 år), den vita är den nya (stl 8 år).

Började smått på en barntröja till en liten kille som blir ett till vintern. Bra att ha små stickningar på tåget upp och i bilen ner (som att det inte fanns redan i stickkorgen, va?).

Kan också avslöja att min hemliga vän har fått sitt paket... Kika på Mariannes sida...

1 Comments:

Blogger Vivian said...

Sikke nogle søde hjerte-trøjer !!! De skal nok vække lykke er jeg sikker på :-) Mange hilsner fra Vivian / Danmark (også en Nordisk Hemmelig Ven)

9/7/04 08:10  

Skicka en kommentar

<< Home