2004-07-25

Knapp

Tack för alla snälla kommentarer, det är kul att någon vill läsa min blog! Har sett att några också har länkat hit, kul! Jag är själv dålig på att skriva kommentarer när jag besöker andras bloggar, men jag lovar, jag ska bli bättre! Funderar på det där med knappar, om jag ska lägga in dem eller låta lättjan styra och använda de länkar som finns på andra hemsidor (som jag gör idag)...
Jag gjorde mig en knapp iallafall om någon vill ta:


En del stickat blev det på semestern också. En del regn med. Men också sol! Självklart hittade jag (ok, sanningen ska fram, det var min man som såg den först) en garnaffär och köpte på mig garn (Yabba, Hjertegarn, 20% alpacka, 80% ull) till en tröja till Petter som jag genast började sticka på. Den är redan klar - supersnabbt garn: 1 m = 1 cm på st 9mm. Petter provade den ikväll och sa att det var en "krama mig"-tröja (han använder just nu "kysmik" (pussa mig)-tröjan från Lavolds Vikingamönster). Så det blev inte såå mycket stickat på det jag hade med mig. Ett stycke klart på flättröjan och några cm på tröjan i entrådigt ullgarn. Ska försöka komma ihåg att ta en bild imorgon.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bra att du fixat en knapp, jag lägger in den på min sida!

Barbro

27/7/04 23:58  

Skicka en kommentar

<< Home