2004-07-27

Aggro-stickning

En sån där dag idag: Känner mig så ARG! Vad göra? Trist väder, hela familjen är hemma... Sätter på en aggressiv skiva (ok, ganska iallafall: Courtney Loves America's sweetheart) på så hög volym jag törs för ungarna. Sätter ungarna framför datorn respektive en video (utan ljud). Tar fram den stickning jag är mest trött och arg på att jag inte har fått färdig (spetskanten på den svarta estniska sjalen, endast ca 1000 maskor!). Aggro-stickar några varv.

Så. Det känns bättre. Lite kaffe. Barn & man går till lekplatsen. En stund vid datorn. Och sen mer musik. Högt denna gång. Grannarna får stå ut med att höra på lite bra musik som omväxling (vi har INTE samma musiksmak!). Lite mer stickning och jag kommer att vara som en människa igen!

1 Comments:

Blogger Tina said...

Hehehe, känner igen det där. Fast jag stickar nog inte när jag är aggro, men det låter konstruktivt. Jag går på aggropromenad, men då blir ju inte dom förhatliga projekten klara.
Får vi se en bild på tröjan du gjorde på semestern?
Nyfiken-i-en-strut-Tina

27/7/04 15:03  

Skicka en kommentar

<< Home